سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۸  فراموش نکنید که با رد کردن هر وسوسه ی کوچک، کمی به توانا کردن اراده ی خود کمک کرده ایم، حال آنکه با رد کردن وسوسه های بزرگ، این نیرو چند برابر خواهد شد.  Tuesday 9 February 2010  


   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

 

 جستجو 

 

  nms.ir

به ما لينک دهيد
 

 

 عضويت در خبرنامه 

  
 

خروجی های مطلب



 

 آمارها 

کاربران بر خط: 15
امروز: 575
ديروز: 731
مجموع: 1634921
مطالب ثبت شده: 495
 

 
     شرکت‌های فعّال در ایران:  
 
 
مقاله جنجال بر انگیز در نقد گلد کوئست!!!
 
کد مطلب: 66
تاريخ: سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۴
منبع: NMS.ir
درجه: فوق مهم

يادداشت: با عرض معذرت به دلیل طولانی شدن متن ذیل؛ لطفا تمام دوستان حتما، حتما این متن را تا انتها و با دقت مضاعف مطالعه نمایند: (بالاخص قسمت هایی که لینک داده شده است)
   
 
 
 
آقا یا خانم M_I در جوابیه به نقد مطلب خود مقاله زیر را برای NMS ارسال نموده اند که مطالعه آن خالی از لطف نیست.بسمه تعالیسلامبا عرض معذرت به دلیل طولانی شدن متن ذیل؛ لطفا تمام دوستان حتما، حتما این متن را تا انتها و با دقت مضاعف مطالعه نمایند: (بالاخص قسمت هایی که لینک داده شده است)1- همانطور که شما فرمودید متاسفانه در جامعه ما رواج پیدا کرده هر کس در حوزه ای که به آن متخصص نیست حرف بزند ( مثلا در مورد حق کپی رایت، در مورد گارانتی بانک در مورد کلکسیونی شدن و ... ) و جالب است این دوستان توقع دارند که حرفشان وحی منزل باشد بدون هیچ سند و مدرکی تعریفی از کپی رایت، گارانتی، کلکسیونی شدن و ... دارند. سوال من این است که آیا شما به این حرف ها توسط خود رسیده اید؟ مگر نه اینکه تمام این حرف ها را از بالاسری های خود شنیده اید؟ ( اثبات این مدعی بنده این است که با هر کوئستی یا M7D یا ... بحث می کنم حرف ها یشان تکراری است؟ دوست من منصفانه به قضیه نگاه کن آیا همانطور که گفتم شما سری به قوانین آمریکا ( در پایین لینکش را گذاشته ام ) زدید؟ بهتر نیست برای یکبار شده خودتان را از خواب بیدار کنید؟2- در مورد اینکه در تمام این بحث ها در تلویزیون و هر مباحثه دیگری یک طرفه می باشد حق با شماست و بنده نیز به این قضیه معترض می باشم چرا که می دانم اگر این دوستان (کوئستی ها) وارد مناظره شوند بلاشک در مناظره شکست خواهند خورد و چه بهتر این اتفاق در تلویزیون بیافتد؛ در این مورد واقعا حق با شماست و این کوتاهی بر گردن مسئولین تلویزیون باقی است.3- سوال بنده این است شما چقدر احتمال می دهید این سکه در زمان و مکان مناسب فروخته شود تا کلکسیونی شود؟ (تازه با شرایطی که خود فرمودید که هیچ کس محصول خود را نمی فروشد و 10000 نفر در یک کشور یک نوع سکه را خریداری کرده اند)؛ باز هم امید واهی و بدن واستناد، باز هم پیشگویی از آینده!!! اگر شرکت QI حتی اگز کمی احتمال می داد این محصولات کلکسیونی گردد آیا به نظرتان آن را به شما می داد یا می آمد و خود آن ها را نگه می داشت تا در آینده در جای مناسب و مکان مناسب آنها را بفروشد؟4- اول یک نکته بگویم و اینکه بر حسب اتفاق موسس EBAY ایرانی نیست ( لینک موسسین را در ذیل آورده ام که باز نشانه دیگری از غیر مستند بودن صحبت های شماست) ثانیا آقا یا خانم A-A-N من از شما و از تمام دوستان شما خواهش می کنم، تمنا می کنم این کار ار زودتر بکنید بروید و در EBAY سکه های خود را بگذارید ببینید با چه قیمتی به فروش می رسد. (از این همه لاف زدن خسته نشدید)لینک هیئت رئیسه EBAY:http://pages.ebay.com/aboutebay/thecompany/executiveteam.html5- بنده 8 مورد موضوعاتی که در بند 102 (فصل اول- Section دوم – صفحه 8 ) قوانین ایالات متحده (که البته 95 درصد این قوانین در اروپا نیز برقرار است) در مورد کپی رایت به بحث در مورد موضوعاتی است که به آن حق کپی تعلق می گیرد را ترجمه نمودم تا ببینیم چه کسی از قوانین بی اطلاع است:(1) Literary works;(2) Musical works, including any accompanying words;(3) Dramatic works, including any accompanying music;(4) Pantomimes and choreographic works;(5) Pictorial, graphic, and sculptural works;(6) Motion pictures and other audiovisual works;(7) Sound recordings; (8) Architectural works;(1) کارهای ادیبانه (ادبیاتی).(2) کارهای موزیکال (موسیقی)، به همراه لغات ضمیمه.(3) کارهای نمایشی (نمایشنامه)، به همراه موسیقی متن.(4) نمایش بدون صذا (پانتومیم) و طرح رقص (نوع رقصیدن).(5) کارهای مصور، گرافیکی و تندیس.(6) تصاویر متحرک (انیمیشن) و کارهای سمعی- بصری.(7) صداهای ضبط شده.(8) کارهای معماری.لینک قوانین کپی رایت در آمریکا:http://www.copyright.gov/title17/circ92.pdfاکنون می توانم از شما یک سوال بکنم؟ کجای قوانین آمریکا گفته به چهره افراد کپی رایت تعلق می گیرد؟ یا کجا گفته به تصویر خانه خدا (یا هر مکانی) کپی رایت تعلق می گیرد؟ احتمالا اگر مجله Economist این ماه را مطالعه کرده باشدخواهید دید روی جلد آن عکس رئیس جمهور آمریکا (بوش) می باشد. به نظرتان Economist به بوش بابت استفاده از تصویر حق کپی داده است؟؟؟؟؟ (عکس Economist این ماه را برای مسئول سایت میل نموده ام)شما کجا دید به تصاویر المپیک کپی رایت تعلق بگیرد؟ پس احتمالا این همه عکاس و خبرنگار یا حتی افراد عادی که در المپیک حضور دارند باید چند صد دلاری به کشور برگزار کننده المپیک بدهند؟ شما به کدام مستند مستدل این حرف را می زنید؟؟؟البته نکته ای که نباید فراموش کرد این است که به عکسی که آن خبرنگار یا آن عکاس می گیرد کپی رایت تعلق می گیرد.نکته دیگر که به ذهنم رسید این است که چند درصد تصاویر موجود بر روی سکه ها عکس افراد است که باید به آنها حق کپی بدهید، چند درصدش اماکنی است که به متولیان آن حق کپی رایت می دهید؟ آیا شما به میمون و خروس و... نیز حق کپی رایت می دهید.در انتها لینک 2-3 جای که قانون کپی رایت مصوب گلد کوئست را رعایت نکرده است را گذاشته ام تا ببینیم تا کی می خواهید خود را به خواب بزنید. (در این لینک ها تصاویر سکه های منقش به پاپ، المپیک آتن، تصاویر اماکن مشهور و ... موجود است)تصویر پاپ:1- http://www.kelleyscoins.com/pope.htm2- http://cgi.ebay.com/Jan-Pawel-II-2005-4-coins-set-NO-RESERVE_W0QQitemZ8322012825QQcategoryZ45156QQrdZ1QQcmdZViewItem3- http://cgi.ebay.com/Jan-Pawel-II-2005-4-coins-set-NO-RESERVE_W0QQitemZ8322012825QQcategoryZ45156QQrdZ1QQcmdZViewItem4- http://www.govmint.com/countrylistings/europe/vaticancity/pope24krthlfdoll.aspxتصاویر المپیک آتن:1-http://www.govmint.com/countrylistings/europe/greece/athens_olympicgoldset.aspx2- http://www.prospectstampsandcoins.com.au/web/athens_olympic_coins/index.html3- http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8322096910&indexURL=6&photoDisplayType=2#ebayphotohostingلینک زیر را دادم تا به آن سر زده و به آن سفارش ساخت هر نوع سکه دوست دارید را بدهید با تصویر خودتان، دوستانتان و ...لینک شرکتی که سکه ها را با تصویری که دوست دارید برایتان ضرب می کند:http://www.highlandmint.com/dies.cfm6- بنده هیچ جای صحبتم نگفتم تکنولوژی ضرب سکه ها پایین است؟ بنده گفتم شرکت های دیگری در دنیا نیز علاوه بر بی اچ مایر منت تکنولوژی ضرب این نوع سکه ها را دارند و آن ها نیز اینگونه سکه ها را ضرب می کنند.لینک یکی از این شرکت ها را که اتفاقا Verisign آن زا تایید نموده و تعداد ضرب سکه هایش محدود بوده و همچنین ساعت و مواردی که کوئستی ها آن را کلکسیونی می دانند را ضرب می کنند؛ برایتان قرار داده ام: (این شرکت سکه پاپ و المپیک و خروس و اسب و مکان های دیدنی جهان و ... را ضرب نموده است.)http://www.govmint.com/7- جمله 5 خود را باز تکرار می کنم شاید با کمی تامل بیشتر جنابعای به معنا و مفهوم آن پی ببرید: این جوک تاریخی است که بگوییم برای آیندگان از هم اکنون آثار تاریخی و عتیقه می سازیم مثلا بگوییم از هم اکنون برای آیندگانمان تخت جمشید می زنیم آن هم با تیراژ 5 هزار تا ( ضمنا پیشنهاد می کنم کمی کتب تاریخ مطالعه کنید تا به اصل قضیه پی ببرید)8- اگر لطف کنید ارتباط بند 6 و متنی که بر نقد آن نوشته اید را بفرمایید متشکر می شوم؛ اگر منظورتان قسمت اول صحبت است که آنجا بنده گفتم فروش جنسی بر اساس اتفاقاتی که در آینده برای آن می افتد غیر معقول است که باز تکرار می کنم اما اگر شما دوست دارید این کار را انجام دهید بنده جلوی شما را نخواهم گرفت. ( راستی من یک تیکه زمین 500 متر مربعی در کویر لوت دارم 50 سال دیگه اگر دریای خزر رو به خلیج فارس وصل کنند مکان توپی برای توریستاست؛ تازه می تونی با Vacation شرکت QI هم برای آن موقع قرار داد ببندی، قابلتم نداره 1 میلیارد تومان) اما اگر منظورتان قسمت دوم است که خوب حرف درستی زدم مگر نه اینکه اکثر دوستان کوئستی اگر پورسانتی نبود وارد این کار نمی شدند؟ ( کاری که بنده در بند 6 متن قبلی نوشته ام در اقتصاد باندلینگ می گویند بدین مفهوم که محصولی را در کنار محصول دیگری فروختن برای تشویق مشتری برای خرید، مثلا 5 شیر کوچک می خرید و به شما 1 شیر کوچک نیز مجانی شرکت می دهد به این عمل در اقتصاد باندلینگ می گویند، در گلد کوئست این کار به این صورت است که شما سکه را در کنار پورسانت خریداری می کنید.)9- لطف کرده این اجازه را موقع پرزنت کردن از فرد دعوت شده بگیرید چرا که حنای شما دیگر برای بنده رنگی ندارد!! (این حرف ها بهتر است در پرزنت و با سوء استفاده از نا آگاهی های مردم زده شود)قیمت سکه The light of the world شرکت QI با وزن 1 اونس و طلای 24 عیار برابر 1290 دلار می باشد.قیمت سکه Gold Panda شرکت GovMint.com با وزن 1 اونس و طلای 24 عیار برابر 594 دلار می باشد. (ضمنا این شرکت دارای 20 سال سابقه فعالیت می باشد)اگر اختلاف قیمتی بدین فاحشی می بینید در حرف دوستان کوئستی باید دنبال دروغ های بزرگی مانند هزینه گارانتی (100 دلار)، هزینه کپی رایت یا همان حق سمبل ( 100 دلار ) و... جستجو کرد.10- در اینکه شرکت QI هزینه ای را برای گارانتی شکی نیست اما این هزینه چیزی در حدود 5-10 دلاز می باشد (بسته به سکه )، اما ابن نکته که هزینه گارانتی در مورد محدودیت و خصوصیات غیر فیزیکی دیگر مانند حق کپی و ... نیز می باشد از دیگر لاف های بزرگ دوستانمان در گلد کوئست می باشد.11- می توانم سوال کنم آن عددی که پشت سکه ها ضرب شده نشانه چیست؟ آیا رقمی که بانک آن سکه را گارانتی کرده نیست ؟ اگر چنین است به عنوان مثال چگونه می شود که بانک سکه The light of the world را 50 دلار گارانتی نموده و 100 دلار فقط و فقط به خاطر همین گارانتی 50 دلاری از شرکت QI دریافت کرده است.12- سه نکته در پاسخ به مقوله دروغ و کذب بودن احکام به نظرم می رسد که بیان می کنم:*به عنوان مثال آقای مکارم حتی موضوع اینکه حکم منصوب به ایشان را صادر نموده اند تکذیب کردند. حالا شما می خواهید صد بار به دفتر دبیرخانه مراجع عظام مراجعه نمایید.http://www.sharifnews.com/?4725*گیرم بعضی از آقایان مراجع حکمی داده باشند و آن را عوض نموده باشند، از کجا معلوم دفعه اول به آنها اطلاعات اشتباه نداده باشند و سوال پرسیده شده غلط باشد و جزئیات طرح را بیان نکرده باشد که مطمئنا این طور است کافی است دقتی در سوالات موجود در احکام منتصب به مراجع بیاندازید (همان هایی که در انتهای کاتلوگ موجود است) سوال من این است؟ آیا اگر در جواب این سوالات مراجع حکم حرام می دادند همین شما نمی گفتید سوالاتی که پرسیده شده، سوالات دقیقی نبوده و ربطی به شرکت ندارد.*نکته آخر این است که شما آنقدر مطمئن در مورد احکام صحبت می کنید انگار به دفترخانه آنها رفته و احکام صادره را دیده اید.13- من هم خوشحالم که شما برای به دست آوردن مال حلال اهتمام دارید اما چه کنیم که این دیوار از پایه و ریشه کج است و تا به ابد نیز کج تر خواهد شد.14- جالب است تمام مراجع ما این کار را حرام کرده اند آنوقت شما معتقدید حتی یک مرجع بی طرف بین آن ها وجو ندارد آنگاه طلابی که سر کلاس همین مراجه درس یاد گرفته اند را بی طرف می شمارید.15- لطف می کنید بگویید از کجای لمعه این حکم را در آورده اید تا ما هم بدانیم و اگر بشود آن را به مراجع داده تا به اشتباه خود پی ببرند و ما نیز از این سفره بی برکت الهی گه برای کوئستی ها پهن شده نان بخوریم.( به شما پیشنهاد مطالعه مقاله آقای موسویان در مورد مباحث فقهی را که در سایت وجود است را می دهم به نظر بنده مقاله ای است در خور تقدیر )16- نکته ای که آقای بیدآبادی فرمودند و شما نیز بر آن صحه گذاشتید قبل از انقلاب نیز بوده و ربطی به انقلاب ندارد، مانند تلویزیون و ... ضمنا بنده مطمئن هستم که در آن موقع نیز مراحع روشنفکری بوده اند که جلوی این قبیل احکام ایستاده اند و اگر هم در مورد چیزی اتفاق نظری بوده علت آن ربطی به بد یا خوب بودن آن موضوع ندارد مانند تحریم تنباکو که جنبه سیاسی – ملی داشته است.17- من نمی دانم این حرف را که نتورک مارکتینگ در دنیا به عنوان یک صنعت می باشد را از کجا و با استناد به چه چیزی در آورده اید؛ ما که هر چی گشتیم چیزی نیافتیم. (لطف کرده اگر یافتید لینک بدهید البته موثق و مستدل)18- شما اگر می بینید در ایران نتورک مارکتینگ را یک مشکل می دانند تعجب نکنید سری به FTC بزنید (سایت حمایت از مصرف کنندگان ایالات متحده آمریکا) و مقالات مربوط به نتورک مارکتینگ را مطالعه نمایید ببینید آیا در کشور ما مشکل دارد یا در تمام جهان؟؟؟؟؟ و علت عقب ماندگی ما این چیز ها نیست علت تنبلی بنده و شماست که به جای تلاش برای دست یافتن به مدارج بالای علمی – فنی و تکاپو وتلاش برای میهنمان به دنبال پول های یک شبه و بدن زحمتی می رویم.19- شما بهتر بود ابتدا مقاله آقای بیدآباد را به طور کامل مطالعه می نمودید بعد به نقد مقاله من می پرداختید آقای بید آباد با آوردن دلیل که این یک بازاریابی است سعی در صحه گذاشتن به این فعالیت داشتند که بنده گفتم صرف اینکه این کار یک بازاریابی است نمی توان گفت سالم است یا نه؟ (هر چند بنده معتقد هستم این کار حتی بازاریابی نیز نیست و به بازارسازی بیشتر می ماند)20- همانطور که در مقاله اشاره کردم سری به مقالات قبلی موجود در سایت NMS بزنید تا محاسبات مربوط به این قضیه را مطالعه نمایید ( فقط 75 درصد انتهای هرم هستند (اگر سیستمی به کل داستان نگاه کنید همیشه حداقا 75 درصد ضرر کرده موجود است) حداقل باید این رقم را با بالاسری ها جمع بزنید زیر آنها نیز پولی دریافت نمی کنند ( البته در Plan جدید مقداری پول دریافت می کنند اما به نظ قابل صرف نظر می باشد. ( و محاسبه این 50 دلار را می توان به همان شیوه قدیمی به ازاء 3-3 ، 250 دلار پورسانت محاسبه نمود.) و البته عده ی دیگری نیز هستند که می توانید در سایت آنها را ببینید.) ضمنا به این کار در ریاضیات آمار نمی گویند که تحت شرایطی معادلاتش عوض شود بلکه نوعی محاسبات مانند 2*2 مساوی با 4 می باشد.21- لطف کنید و مورد فیلیپین را مستند بیاورید؟ ضمنا گیرم این اتفاق افتاده چه دلیل دارد برای ما نیز چنین اتفاق رخ دهد، یا باز هم دارید آینده را پیشگویی می کنید؟؟؟؟22- اگر ایتالیا ( البته به نظرم اسپانیاست) زعفران ایران را فله می خرد، علتش عضو نیودن ایران در WTO می باشد ؟ فکر می کنم اگر شما با نتورک مارکتینگ وارد شید با نصف قیمت نازل نیز تنوانید آن را بفروشید چرا که در اولین روز کاری شما را به عنوان مجرم شناخته و زعفرانتان را نیز ضبط می کنند.23- لینک سایت ها را که بالا داده ام، کارشناسان هم مقالاتشان در سایت موجود است. (ضمنا آقای دکتر کاتوزیان قیمت سکه ای با ارزش 1 UV را فرمودندو نه سکه 1.5 UV که مد نظرتان هست (با وزن ا اونس) ) همچنین شما اصلا موضوع بند 11 را درک نکرده اید و پاسخی بی ربط داده اید، لطف کرده کمی به مطالعات خود بیافزایید.24- شاید واقع بینانه ترین قسمت صحبت شما همین قسمت باشد، بنده واقعا در این مود با شما هم نظر هستم؟ چرا باید سالانه پول ها و ارز های زیادی از کشور بابت سیگار، لوازم آرایشی و ... بدهیم؟ چرا باید پوشاک چینی وارد کنیم که به تولید کنندگان ما نیز ضربه بخورد. ( در مورد Ecard ها حق با شما بود و بنده اشتباه کرد) اما این قضیه که گلد کوئست ارزبری بیش از مقدار واقعی دارد غیر قابل انکار است .همانطور که قبلا گفتم 240 میلیون دلار با محاسبه تمام پورسانت ها و ارزش واقعی سکه ( مراجعه کنید به سایت هایی که بالا لینکشان را دادم) به عبارتی به ازاء این 240 میلیون دلار حتی یک نخ سیگار یا یک لوازم آرایش نیز وارد نشده است و این جاست که سوال برای بنده پیش می آید که آیا شما واقعا دلتان برای مردم این مرز و بوم می سوزد؟؟؟25- چرایی این موضوع را از دولتمردان بی عرضه در این زمینه بپرسید و نه از بنده؟ این سوال را باید از آقای بید آباد پرسید که استاد دانشگاه هستند و تئوری های اقتصادی می دهند؟؟؟ بگذریم ........26- مطمئنا سکه طلا یا الماس جزء آن دسته از اجناسی نیست که به ذات دارای واسطه باشد که شرکت QI بخواهد آن واسطه ها را حذف کند؟ اصلا به دلیل ماهیت طلا یا الماس شما نمی بینید از بیش از 2 یا 3 واسطه که آن ها هم درصد کمی روی آن می کشند عبور کند؟ دوست من سری به بازار طلا بزن و بپرس از چند واسطه این (مثلا) گردنبند یا حلقه به شما می رسد؟؟؟ اما در مورد متن آقای دکتر باید بگم صفحه دوم روزنامه پول – سوال دوم(با کمی دقت خواهید دید ایشان نظرشان در مورد بازرگانان داخلی و خارجی و زرگرها و صراف ها و ... مثبت است مه متناقض با صفحه دوم کاتاوگ می باشد)27- همانطور که فرمودید ما چاره ای نداریم که محصولات را به وسیله واسطه ها خرید کنیم. (شما نمی توانید برای خرید پرتغال به شماب سفر کنید و برای خرید خرما به خوزستان بروید) لذا چرا این قدر زور می زنید که نتورک مارکتینگ واسطه ها را حذف می کند؟ (هر چند که نه تنها واسطه ها را حذف نمی کند بلکه کلی واسطه دیگر نیز به این اجناس اضافه می کند) البته بنده واسطه ها و دلال های زائد بر بازار را نفی نمی کنم که در دنیای امروز و با یاری از E-Commerce (تجارت الکترونیک( این واسطه ها کاهش چشم گیری داشته است و قیمت ها به سمت رقابتی تر شدن و ارزان تر شدن پیش می روند و نه مانند گلد کوئست با چند برابر قیمت این محصولات را بفروشند (بالاتر اثبات این مدعی را آوردم)28- نمی دانم بنده متنم را بد نوشتم یا شما آن را بد می خوانید، شما قبول ندارید با خرید 500 هزار سکه در گلد کوئست در حالت ایده آل 500 هزار بازاریاب تربیت می شود.29- بنده هیچ اشتباهی در این مورد انجام نداده ام و منظورم از Step همان Level یا پله بوده است. (راستی دیکته کلمه ای که شما فرمودید (Stege) به صورت Stage صحیح می باشد. اين را فقط براي اطلاع شما گفتم)30- شما هیچ جای صحبتتان در مورد اشباع و اثبات این موضوع که سیستم هیچ وقت اشباع نمی گردد توضیحی نداید و من از شما برای چندمین با خواهش می کنم مطالب را با دقت مطالعه نمایید و بعد به آن نقدی بنویسید بنده گفتم آن موقع که دارید محاسبه 82.250 دلار را می کنید، چرا محسباتتان را ادامه نمی دهید تا به رقم 6 میلیارد آدم بعد از 32 Step برسید.می توانید بگوئید کدام سایت تا ما برویم وبا عمق فاجعه آشنا شویم؟قیمت سکه های یکی از شرکت ها معروف تولید سکه در جهان ( همانند QI سکه هایش دارای سه ویژگی محدودیت، مرغوبیت و سمبلیک بودن می باشد)http://www.govmint.com/و در ادامه قیمت سکه ها شرکت EBAY شرکت مورد علاقه شما:http://cgi.ebay.com/AUSTRALIAN-NUGGET-10TH-ANNIVERSARY-1996-GOLD-SET_W0QQitemZ8322111091QQcategoryZ545QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohostinghttp://cgi.ebay.com/1995-Kuapapa-Moi-Nunui-gold-and-silver-coin-set_W0QQitemZ8321551439QQcategoryZ545QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemhttp://cgi.ebay.com/YUGOSLAVIA-1990-CHESS-OLYMPIAD-PROOF-SET-GOLD-SILVER_W0QQitemZ8323121478QQcategoryZ545QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemhttp://cgi.ebay.com/100-proof-gold-coin-from-belize_W0QQitemZ8322168538QQcategoryZ545QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemhttp://cgi.ebay.com/1977-BERMUDA-SILVER-JUBILEE-MINT-SET-SILVER-GOLD_W0QQitemZ8322880940QQcategoryZ545QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemhttp://cgi.ebay.com/One-of-a-Kind-Set-Silver-Gold-Hole-In-One-Coin-Set_W0QQitemZ3978032105QQcategoryZ545QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItemاکنون به عمق فاجعه پی بردید یا لازم است باز لینک شرکت های ضرب سکه را برایتان بگذارم.31- خوب کنترل نکردن تورم در ایران به دوش اقتصاد دانان بی عرضه (مانند دوست گرامیتان آقای دکتر ...ی ) می باشد اما اگر دوست دارید در این مورد بیشتر بدانید سری به بانک مرکزی زده و این موضوع را پیگیری نمایید؟ یا کمی در مورد اقتصاد مطالعه نمایید. ( یکی از راه های کنترل تورم ونقدینگی نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا با استفاده از ذخایر طلای آن کشور هاست( فکر می کنم این رو دیگه تو اقتصاد دبیرستان خوانده اید) و یکی از این ذخایر همین سکه های طلا می باشد)32- واقعا همانطور که فرمودید در ایران مد شده هر کسی در هر حوزه ای که به او مربوط نیست نظر بدهد من نمی دانم یک استاد اقتصاد چگونه وارد حوزه بحث فقهی در این موضوع شده است موضوعی که خود گلد کوئستی ها می گویند مراجع ( متخصصین حوزه فقهی) اطلاعاتشان ناکافی است؟؟؟ ان شاا... با همین آقای بید آباد محشور می شوید چرا که داریم هر کس با امام ( کسی که از او پیروی) می کند محشور می شود.در انتها دو نکته را باید خدمتتان عرض کنم اولا شما چرا نمی گویید کلی دانشجوی دانشگاه های خوب ما مانند تهران و شریف و امیرکبیر وارد این کار شده اند و بابتش حذف ترم، مرخصی تحصیلی یا حتی انصراف از تحصیل داده اند جوانانی که در آینده می خواستند این کشور را آباد کنند؟ چرا نمی گویید بعضی شرکت های خصوصی و نیمه دولتی خوب ما مانند سابکو به دلیل رشد روزافزون این انگل فشل شدند ؟ دوست من بهتر نیست خود را از این خواب خرگوشی بیدار کنیم.و نکته دوم اینکه درختی که در لجن زار رشد کند میوه و ثمره خوبی نخواهد داشت و رشد در این سیستم ها به منزله رشد در لجنزاری است که میوه آن چیزی جز ........ نخواهد شد.به امید ایرانی آباد و با عرض معذرت بابت اینکه متنم کمی طولانی و خسته کننده شد و با عرض معذرت بابت اینکه در بعضی نقاط کمی تند رفتم.همچنین ذکر نکته بسیار زیبای دوستمون رو در اینجا خوب می دونم که " از مخالفت مهراس چرا كه بال ها در خلاف باد و نه موافق آن به پرواز در مي آيد"والسلامM_I

 
 
عکس های مرتبط:












 

 
 
      ديدگاهها:  
 

پست الکترونيک:



حروف عکس را با رعایت بزرگ و کوچکی حروف تایپ کنید

۲۴/۱۱/۱۳۸۵
-> من می خوام بدونم کجای مملکت ما درسته که شما گیر دادین به کوئست!!!! بیکاری . اعتیاد.فرار دختران.فحشا.بزه کاری . دزدی. اختلاس و............. بابا بی انصاف یه کم از اینا بگو . آخه قوربون شکلت این مملکت کجا دلش بحال من سوخته که من دلم به حال اون بسوزه ! توی مملکت خودم دارم کار می کنم حقم رو نمیدن، اما یه کمپانی که اونور آبهاست اومده داره دو هفته ای پورسانتم رو میریزه به حسابم ، آره داداش این برای من مهمه...!
نفت شد هفتاد دلار، به جای اینکه این همه وقت بزاری و بیای اینجور مسائل رو بررسی کنی برو ببین این همه پول نفت کجا میره.( که اگه بخوای درآمد یک روز نفت این مملکت رو حساب کنی، مغزت سوت میکشه، رقمی که شاید از کل پولی که گلدکوئست تا حالا از ایران خارج کرده هم بیشتر باشه)
من نمیدونم افراد چرا اینقدر به این جور مسائل پیله می کنند، اگه قضیه تحقیق و تفحص چند حساب صدا و سیما رو یادت باشه، چیزی حدود بیش پونصد میلیارد تومان تخلص شد بود ( تازه اونهم فقط چند تا از حسابهای صدا و سیما)رقمی که شاید از کل پولی که گلدکوئست تا حالا از ایران خارج کرده هم بیشتر باشه، که البته اینها یک قطره از این دریای کثیف هم نمیشن !

۲۰/۱۰/۱۳۸۵
-> سلام من تازه وارد گولد شده ام و افتخار می کنم که وارد یک تجارت جهانی شده ام . شماها که دم از حلال و حرام می زنید چرا خودتان رعایت نمی کنید چرا انقدر بودجه مملکت را بالا می کشید
را برای جوان ها امکانات فراهم نمی کنید چرا برای ما جوان ها کار آفرینی نمی کنید اونوقت انتظار دارید که ما به حقوق ماهی 100 هزار قانع باشیم توی این مملکتی که تخم مرغ دونه ای 100 تومان است

۱۸/۱۰/۱۳۸۵
-> سلام خسته نباشيد من در حال حاضر ماهي 30 مليون تومان با قدري بالا پائين دارم از سيستم در مي آورم و تقريبا در مجموعه ما بصورتي عمل ميشو كه همه به سود برسند ودارند ميرسند اينكه در هر فعاليتي مخالفي هست طبيعي است ومخالفان فقط مي ايستند و موفقيت ديگران را نظاره ميكنند وخود را توجيه مي كنند از جمله شما حرف زدن ومخالفت خود را ادامه بدهيد تا ديگران با آرامش وراهتي موفق شوند وشما نظاره گر باشيد ومخالفت كنيد اگر ما دليل مي آوريم سودي آيدمان ميشود شما هم حتما چيزي آيدتان ميشود وآن توجيه درجا زدنتان وفقت نگاه كردن به آنان كه موفق ميشوند شما شهامت عمل نداريد آنان كه اين تجارت را دنبال مي كنند لا اقل عمل مكنند وتوجيه ولي شما فقط حرف مي زنيد مطمئن باشيد كوئست ادامه دارد ومخالفت ها هم ادامه دارد هر كس از اين دريا به اندازه توانش آب بر مي دارد موفق باشيد
۱۷/۱۰/۱۳۸۵
-> شما یک طرفه به قاضی رفتید اگر واقعا QI مشکل داشت مسئولین اقتصاددانان و مراجع تقلید به تلویزیون می آمدند و با یکی از مدیران گوئیست به بحث می نشستند . سوال اینجاست که چرا اینکار صورت نگرفت. چون خود این عزیزان به این موضوع یقین پیدا کردند که QI هیچ مشکلی از هیچ نظر ندارد. و جمهوری اسلامی با فعالیت این سیستم مخالفتی ندارد چون هم اکنون دفاتر زیادی در ایران مشغول فعالیت هستند . کوئیست فقط و فقط بخاطر سود جویی بعضی افراد زیر سوال رفت افرادی که همیشه از هر چیزی برای ترویج فساد جنسی و اقتصادی استفاده می کنند.
۰۵/۰۸/۱۳۸۵
-> واقعا عالی بود . ای کاش همه مثل شما فکر می کردند. به امید دیدار
۰۵/۰۸/۱۳۸۵
-> دوست عزیز واقعا دستت درد نکنه .خیلی جامع وکامل بود. و هدف qi گرفتن جوانان از این مرزو بوم استوتقریبا موفق بوده. منم یک جوان ولی با عشق و تعصب وطن هستم.
۰۵/۰۸/۱۳۸۵
-> دوست عزیز کاملا با نر شما موافقم واحسنت به شما . امیدوارم که همیشه موفق باشی .
۱۵/۰۶/۱۳۸۵
-> فقط گولد کوئست
تمام . من مدت 3 ماه وارد سیستم شدم تابه حال عیبی درونش نیافتم الان من 4000دلار از کمپانی به ازای متعادل کردن 16 .3به 3 دریافت کردم در آخر وقتا از دست ندید وقت طلاست
قطاری که داره میره هرکس سوار نشه جا میمونه
هر کس سوهلی در مورد گولد داره برام ایمیل بزنه جوابشه حتما میدمarash_as_sa@yahoo.com

۲۰/۰۵/۱۳۸۵
-> کوئست دری است به روی بهشت زمینی
اگر ادعات میشه بیا با من بحث کن ببین چطور ورودی میشی با اینکه رات نمیدم

۱۴/۰۵/۱۳۸۵
-> آخه احمق گیرم که حرف تو درست باشه اینهمه مغزهای ایرانی که دارن از ایران فرار میکنن چرا هیچکس به فکرشون نیست؟
۱۰/۰۵/۱۳۸۵
-> شما که ادعا دارید خیلی هالیتونه انو نمیدونید که اشباع در نتورک فقط تو معادله ریاضی امکان پذیره
۱۶/۰۴/۱۳۸۵
-> خفه شو
۲۶/۰۲/۱۳۸۵
-> جالب بود
۱۷/۰۲/۱۳۸۵
-> اگر پشت سر شرکت QIصحبت کردی بامن طرفی
یه نکته دیگه آدم همیشه نباید از حقایق فرار کند.
فهمیدی اگر نفهمیدی یه بار دیگه برات بگم اما به صورت واضح تر

۱۹/۰۱/۱۳۸۵
-> دوست عزیز که نمیدونم چه کسی هستی وقت طلاست برو دنبال نون باش که خربزه ابه خیلی چرند منویسی بدبخت . احمق .خرفت . من2ساله کار مکنم تو سیستمی که بهم زندگی داد و خیلی هم خوشحلم برو بابام کشکت بسا برو دنبال همون استاددت یک پیشنهاد هم باسه همکارم نذارید وقتتونو بگیر وقت طلاست.مخاص گلد کوئستیها رامین
۲۵/۱۱/۱۳۸۴
-> هی آمو یواش رات ندادن qiچرا شولوغش میکنی
چرا خودتو خفه میکنی هرس نخور باشه تو درست
میگی الان مونوم نامید شدوم واخوام وامیرام خوب بید؟ ها راستی ای پنج دلار گارانتی که گفتی مال20سال پیش بیدحالا سال 2006 بید تو الان تو چه سالی به سر واباری ها....؟؟؟!!!!! لطفان این نظر را در اینترنت چاپ کنید والا میرفروشمت

۱۹/۱۱/۱۳۸۴
-> az matalebe arzeshmande shoma motashakkeram
montazare javabe shoma hastam

۱۳/۱۱/۱۳۸۴
-> bebin doste man ke zed QI neveshtei . age khasti mitonam be daftaremon bebaramet va bebini kar ro be tor vagei. moteasefane bazi as GQ aberoei maro ba dasthaye geir osoli bordand.
۲۴/۱۰/۱۳۸۴
-> چرا سکه امام خمینی رو که کلی ÷ول گرفتن ومجوز دادن رو نگذاشتی چرا اون موقع این شرکت مجاز بود
۰۲/۱۰/۱۳۸۴
-> منی که امروز وارد سيستم میشم..بله ضرر کردم ولی آيا 6 ماهه ديگه من باز هام جزوه
ضرر ديدگانم

۲۱/۰۹/۱۳۸۴
-> baba khaste shodam az bas az nevisande haie www.nms.ir joke shenidam toro khoda baste mordam az khoshi

۲۹/۰۸/۱۳۸۴
-> lotfan akshaye mahsolat ra baraye man beferstid
۱۵/۰۸/۱۳۸۴
-> من یک مقاله علمی و کاملا مستدل و البته شگفت آور در زمینه ی مساله اشباع دارم...داییم از کانادا برام فرستاده...یک قانون علمی واثبات شده از طرف بزرگترین اقتصاد دانان د نیا با منبع کاملا موثق و اثبات شده...هر کسی خواست براش mail میزنم...مطمئن باشید کسی تا حالا تو ایران مطرح نکرده.............
۲۷/۰۷/۱۳۸۴
-> آقای نابغه ! اگه هنوز اشبا نشده به خاطر اینه که تعداد کمی از مردم عضو شدن. وگر نه طی 32 stqge اشبا می شد.
۱۷/۰۷/۱۳۸۴
-> لطفا بگویید اگه گلد کوئست خراب است چرا ایران اجازه داد سکه امام خمینی را چاپ کنند؟؟؟؟؟
۱۰/۰۷/۱۳۸۴
-> وقتي ديدم نوشتي كه اگر سكه ها كلكسيوني بود گلدكوئست براي خودش نگه مي داشت فهميدم واقعا احمقي و وقت ارزشمندم را با بقيه مزخرفاتت هدر ندادم
۰۴/۰۷/۱۳۸۴
-> من هم از المپیادیهای 6 سال پیش هستم ولی محاسبات آقای المپیادی جدید را قبول ندارم و باید به کسی که پیام مورخ ۱۷/۰۶/۱۳۸۴
را گذاشته یک نصیحت کنم *آدم خردمند کسی نیست که راجع به همه چیز نظر بده بلکه کسی هست که راجع به چیزی که نمیدونه نظر نده*
دوست عزیز به جای این که شعار مرگ بر GQI بهتره بری چیزی را برای خودت بسازی.

۲۶/۰۶/۱۳۸۴
-> با سلام خدمت تمام دوستان
هر چه می خواهد دل تنگت بگو.....!!!!
یکی دو سال پیش می گفتین کمپانی gold questکلاه برداره!! 2 - 3 ماه دیگه درش رو تخته می کنن!!!!بعدش می گفتید سکه ای در کار نیست! تا حالا کی داده کی گرفته؟! یکم که گذشت گفتید پورسانت ها رو نمیده! بعدش گفتید سکه ها تقلبی هستند فقط روکش طلا دارن! بعدش گفتید اشباع میشه !! ارز بری داره! حرامه! و.....!!!!!!
من تقریبا 7 ماهی میشه که وارد gold questشدم.یعنی 7 ماه پیش جزء اون 75% بودم که شما و امثال شما که فاکتورهای مهمی مثل: هدف داشتن. اراده .تلاش .پشتکار.تعهد و ...در نظر نمی گیرید اسمشون رو شکست خورده ها . مال باختگان وضرر کرده هامی گذارید.که همون زمان هم این حرفها روی من تاثیرات بدی داشت و خیلی نا امید شده بودم اما چون در یک دست اصولی gold questفعالیت می کردم با کمک دوستان بالاسریم موفق شدم و در حال حاضر در ماه حدودا" 4 میلیون تومان در آمد دارم و خیلی خوشحالم که 7 - 8 نفر از دوستای دیگرم هم که زیر دست من وارد شدن(البته نه به صورت غیر اصولی!) از ماهی 200.000تومان تا ماهی 2.500.000تومان درآمد دارن.کسایی که تا قبل از وارد شدنشون به gold quest کاملا" از زندگی نا امید بودن حالا امید پیدا کردن.میفهمی یعنی چی؟
حالا دیگه تو هر چقدر دلت می خواد بگو gold quest بده . حرامه .اشباع میشه.کلاه برداریه و....
کسی دیگه باورش نمیشه

۲۵/۰۶/۱۳۸۴
-> آقا فرض میگیریم همه ی حرفهای شما درسته !
خوب به تو چه ربطی داره آخه فلان فلان شده. شتر رو با بارش میدزدند لال مونی گرفتید حالا دارید برای گلدکوئست ایراد در میارید.
به کوری چشم شما اونقدر ادامه میدیم تا اونجاتون بسوزه !

۲۰/۰۶/۱۳۸۴
-> این کار معرفی میشه یکی قبول می کنه یکی نمی کنه...دوست خوبم شما وارد سیستم نشو...هیچ قانونی هم نزد ما جز قانون طبیعت خودمان محترم نیست...اینکه بحث و جدل نداره
۱۷/۰۶/۱۳۸۴
-> راستي يادم رفت من ؟آن برنامه راديويي را گوش نداده ام؟؟؟ (فکر مي کنم کارهاي مهمتري دارم)
۱۷/۰۶/۱۳۸۴
-> سلام
واقعا خسته نباشيد؟ از کجا فهميديد اعتباري يک استاد را سوابق علمی -اجرایی والبته جایگاه ایشان در مجامع دانشگاهی معين مي کند؟ (اينم تو پايان نامه آورديد) عزيز دل برادر اين اساتيد به جزء دکتر قاسم زاده مي توانم بپرسم چه کاري علمي، جه Paper اي و در چه مجله معروف علمي چاپ نمودند؟؟؟؟ الان احتمالا مي گوييد اين اساتيد در روزنامه جهاني "پول" يک مقاله دارند؟؟؟؟
تازه حتي اگر اساتيد معتبري باشند شما اين احتمال را نمي دهيد که همانند دکتر قاسم زاده که متوجه شد در مورد گلدکوئست اشتباه کرده و حرف خود را تصحيح نمود اين اساتيد نيز حرف خود را تصحيح نمايند.
شما که اهل پايان نامه هستيد هنوز يادنگرفته ايد منبع و ماخذ سخنتان را بگوييد؟؟؟
چارلز برلینگتون--آدام پیتون
بگوييد اين دو شخص کيست؟
مقالات معروفشان را بيان کنيد؟
محل چاپ و نشر اين مقالات را نيز بيان نماييد؟؟؟
و در انتها بفرماييد اين دو شخص در کدام مقاله از سيستم هاي ناسالم فروش شبکه اي مانند گلدکوئست حمايت نموده اند.
جهت اطلاع شما اگر مغرض نباشيد:
آقاي دکتر کاتوزيان دکتراي مکانيک از آمريکا،‌ استاد دانشگاه اميرگبير
آقاي نقشينه دانشجوي دکتري رياضي دانشگاه شريف- استاد رياضي دانشگاه شريف - داراي مدال نقره در المپياد رياضي جهاني و سرپرست تيم هاي المپياد رياضي (اعزامي به مسابقات بين المللي المپياد رياضي )
ضمنا آقاي نقشيه هيچ جا نفرمودند اين سيستم 4 ساله اشباع مي گردد؟؟ اين را از کجاتان در آورده ايد من نمي دانم. شايد از برنامه عمو پورنگ که مي بينيد!!!!!
براي من که 2 ميليون نفر اصلا بهتر نيست ولي براي سران گلدکوئست که واقعا چپاول 2 ميليون نفر ايد ايده آل مي باشد؟ ؟ (هر چه متضررين کمتر بهتر)
در مورد مقايسه تان واقعا درست فرموديد اين گزاره هم مانند صحبت شما کاملا درست است؟
"جمعيت ايران کمتر از 10 ميليارد نفر است"
بنده با 600 هزار نفر مي خواستم بگوييم اکثر حرف هاي شما لافي بيش نيست و غير مستند صحبت مي فرماييد.
ابن ادعايي که فرمويد واقعا در گلدکوئستي ها مشهود است در مورد همه چيز بدون استناد ادعا مي کنند؟ مانند خودتان!!
متن قوانين آمريکا در سايت موجود است؟ آن را بخوانيد و بعد بفرماييد در کدام ايالت آمريکا اين فعاليت به صورت قانوني مي باشد؟
در انتها بايد بگويم بنده مخالف بازاريابي شبکه اي نيستم لذا مطمئنا گلدکوئست و اکثر سيستم هايي که در ايران به فعاليت مي پردازند دسيسه هرمي بيش نيستند.
در انتها حديثي که بلد نيستم را نياورده و شما را به خداي مهربان مي سپارم.

۱۵/۰۶/۱۳۸۴
-> 1-معتبر بودن یک استاد را سوابق علمی -اجرایی والبته جایگاه ایشان در مجامع دانشگاهی تعیین میشود.. در ضمن حدیثی از امام صادق هست که: خدایا تو را شکر که دشمنان ما را از بین احمق ها هستند(البته نمی دانم عین لفظ حدیث همین است یانه .ولی مضمونش این است.)
2- در مورد نتورک و جایگاه آن عرض کرم مخالفتها برایم خنده دار است. من 8 ماه برای پایان نامه ام زحمت کشیده ام.فقط برای روز دفاع پایان نامه از شما دعوت خواهم کرد.
3-اما نام چند اقتصاددان آمریکایی:چارلز برلینگتون--آدام پیتون
و در کنارش چند اقتصاددان ایرانی:کاتوزیان-امید نقشینه-کریمی راد-و احتمالا واحدی نیکبخت - عمو پورنگ- بامشاد و ...
4-در مورد اشباع. نظر پروفسور شما آقای نقشینه را آوردم.در ضمن اولا شما موضع خودتون رو مشخص کنید مخالفید یا موافق .چون برای شما 2 میلیون بهتر از 600000 نفره.
ثانیا دقت!!!!کنید! من گفتم کمتر از 2 میلیون نفر.فکر کنم 600000 کمتر از 2000000 است!!!!!
5-ما ایرانی ها چرا فکر می کنیم در تمام زمینه ها از اطلاعات روز دنیا خبر دلریم.ملت حرفیم و ادعا.
6- نگفتید اون برنامه رادیویی که گفتم رو شنیدید یا نه؟
7-باز حدیثی هست از امام صادق که بحث کنندگان به قصد مجادله و برتری جویی(و نه به قصد کشف حقیقت) رو به شدت ملامت می کنند.(متاسفانه باز هم عین حدیث یادم نیست .مضمون رو گفتم (اینجوری بهانه ای برای خرده گیری به دستتون میدم
مطمئنا هم من و هم شما کاملا مستحق این ملامت هستیم.کاش هدفمون کشف حقیقت بود.

۱۴/۰۶/۱۳۸۴
-> در پاسخ به سوالات شما بايد بگويم که معتبر بودن يک استاد را چه کسي تعيين مي کند؟ آيا به خاطر اينکه از گلدکوئست حمايت نموده است معتبر گرديده؟
به شما پيشنهاد مي کنم مقاله آقاي دکتر قاسم زاده در اين شماره همه چيز را دقيق مطالعه نماييد تا ببينيد نظر ايشان در مورد گلد کوئست چيست؟
در مورد اشباع نيز بايد بگويم معني اشباع اصلا همين است يعني طي 7 سال تنها 2 ميليون؟
ضمنا اين ارقام 2 ميبليون را از کجا آورديد؟ خود گلد کوئست در سايت رسمي خود گفته 600 هزار نفر؟؟؟؟؟
اگر منظورتون کشورهاي جهان سومه که بايد بگم دقيقا درست فرموديد؟ اين نوع کلاهبرداري ها تنها در کشورهاي جهان سوم امکان پذير مي باشد؟
کافي است نگاهي به قوانين آمريکا و کانادا بيندازيد تا ديگر نگوييد يک پديد اقتصادي مفيد؟؟؟؟
در انتها مي توان نام چند اقتصاد دان آمريکايي را که از اينگونه طرح ها حمايت نموده اند را ببريد؟
چرا فرض مي کنيد مردم احمقند؟ چرا فرض مي کنيد کسي از اطلاعات روز دنيا خبر ندارد؟ عصر حجر به سر آمد به قول خودتان اکنون در موج سوم هستيم؟ عصر اينترنت؟ کافي است سري به قوانين آمريکا بزنيد و بعد حرف بزنيد؟
ممنون

۱۴/۰۶/۱۳۸۴
-> سلام. من کوئستی ام. دوتا سوال داشتم.
1- چرا از بین اساتید معتبراقتصاد ومدیریت بازرگانی و... کسی مثل دکتر قاسم زاده!!! و دکتر تدین!!! و دکتر منوچهری!!! و...در مخالفت با کوئست نظری نداده(شاید داده!!! و من ندیدم.اگه چنین چیزی هست آدرس بدید .برم ببینم
وشاید بگید امید نقشینه.اون بنده خدا که زحمت کشیده !!!!!و با روابط ریاضی ثابت کرده این سیستم 4 ساله اشباع میشه ولی یادش رفته 7 سال گذشته و هنوز کمتر از 2 میلیون نفر تو دنیا عضو این نتورکند . خنده دار نیست ؟نابغه ریاضی!!!!!!!!!!!!)
2-در حالی که تو خیلی از کشورها نتورک به عنوان یک پدیده اقتصادی مفید و البته یک مبحث علمی جا افتاده( در این باره هیچ ادعای مخالفی رو نمیتونم بپذیرم. چون پایان نامه من در همین مورده )چرا مراجع ما اون رو حروم می دونند؟اقتصاددانهای اونها نمی فهمند یا (ببخشید قصد توهین ندارم.ولی منطقی باشیم)
مگه خود این آقایون نمیگن فلسفه تقلید در امر دین رجوع غیر متخصص به متخصصه. از کی تا حالا حضرات مراجع متخصص اقتصاد و تجارت وIT وECو...شدن .مگه جدیدا تو حوزه های علمیه به جز لمعه وشرح لمعه و ردی بر شرح لمعه وشرحی بر رد شرح لمعه و شرحی بر شرح رد لمعه و ... چیز دیگه ای هم تدریس!!! میشه؟؟؟
نمی دونم برنامه ساعت 10:30 صبح 12 تیر 1384 رادیو معارف رو شنیدیدیا نه.
فکر میکنید دلیل آیت الله تبریزی در حرمت نتورک یا به قول خودشون گولد"کوئیست"( البته از زبان رییس دفتر ایشون) چیه؟ یه کم پرس و جو کنید. بعدا میگم ایشون چی گفتن.(اگه توهین نباشه یا می خندین یا گریه می کنین)
خدا پدر هاشم آقاجری رو بیامرزه.

۱۴/۰۶/۱۳۸۴
-> سلام من تقربیا یک ماه است که عضو گلدکوئست شدم. و نیاز به مشورت با شخص A-A-N دارم . چطوری می تونم با وی تماس بگیرم؟
۱۲/۰۶/۱۳۸۴
-> سلام
اگر واقعا شما تفاوت دست های اصولی و غیر اصولی را نمی دانید بنده وقتم را برای بحث با شما تلف کردم چرا که تصورم این بود که مطلع هستید . اما سئوال شما و دقت دوباره به این متن عکس این را ثابت می کند .
کاملا در اشتباه هستید؛بر حسب اتفاق موسس EBAY یک ایرانی است ؛ پیشنهاد می کنم کتاب «ثروتمند ترین مرد ایرانی» را مطالعه کنید .
دست آویز مخالفین ما مسئله اشباع است که به دلیل اینکه اثبات عینی آن نیاز به زمان دارد و درک آن با همه توضیحات و مثال های ما برای برخی دشوار است شما ناچار هستید , چندین سال صبر کنید و منتظر بمانید که شاید سیستم اشباع شود .
دقیقا شرکت برای ضرب سکه های خروس و میمون هم حق سمبل می پردازد (شما حتی این را هم نمی دانید ؟) اما نه به خود خروس ها و میمون ها , بلکه این ها نماد سال چینی ها هستند و به مقامات کشور چین این حق سمبل پرداخت می شود .
چیزی که شما از کوئست می دانید این است : «یک سکه بخر و پولدار شو» جهت اطلاع شما عرض کنم این دقیقا یکی از علائم دست های غیر اصولی است .
من نه به سواد شما کار دارم نه درخواست می کنم که بیایید عضو شوید تا کار ما را درک کنید ؛ غیر معقول است که انسان همه چیز را بداند مگر در مورد معصومین که علم لدنی داشتند .
اطلاعات ما تا جایی که مربوط به کارمان است باید بالا برود ؛ اما نمی دانم این بحث های بی نتیجه چه سودی را برای شخص شما دارد .
قصد من گرفتن اطلاعات صحیح از مطالب شما و امثال شماست ؛ تا شاید بتوانم ایرادی از این کار پیدا کنم و از مسئولین متعهد شرکت توضیح بخواهم که تا به حال نیافتم ؛ ترجیح می دهم بعد از این وقتم را صرف مطالعه مفید نمایم .
خدانگهدار

۱۱/۰۶/۱۳۸۴
-> سلام
ببین دوست عزیز فرض رو بر این بگیریم که تمام صحبتهای شما درسته، آخه قوربون شکلت این مملکت کجا دلش بحال من سوخته که من دلم به حال اون بسوزه ! توی مملکت خودم دارم کار می کنم حقم رو نمیدن، اما یه کمپانی که اونور آبهاست اومده داره دو هفته ای پورسانتم رو میریزه به حسابم ، آره داداش این برای من مهمه...!
نفت شد هفتاد دلار، به جای اینکه این همه وقت بزاری و بیای اینجور مسائل رو بررسی کنی برو ببین این همه پول نفت کجا میره.( که اگه بخوای درآمد یک روز نفت این مملکت رو حساب کنی، مغزت سوت میکشه، رقمی که شاید از کل پولی که گلدکوئست تا حالا از ایران خارج کرده هم بیشتر باشه)
من نمیدونم افراد چرا اینقدر به این جور مسائل پیله می کنند، اگه قضیه تحقیق و تفحص چند حساب صدا و سیما رو یادت باشه، چیزی حدود بیش پونصد میلیارد تومان تخلص شد بود ( تازه اونهم فقط چند تا از حسابهای صدا و سیما)رقمی که شاید از کل پولی که گلدکوئست تا حالا از ایران خارج کرده هم بیشتر باشه، که البته اینها یک قطره از این دریای کثیف هم نمیشن !
نازنین ! لطفا احساسات وطن پرستی خودت رو برو یه جای دیگه خالی کن.
خواهشا هم دیگه این همه استفتا نیار، خدا به انسان عقل داده که بتون حلال رو از حروم تشخیص بده، اگر قرار بود یکی برای همه تصمیم گیری کنه یا حلال و حروم رو به اونها نشون بده، خدا دیگه نیاز نداشت که به همه عقل بده ، فقط به همون یک نفر می داد.
Quest Is Love !

۱۱/۰۶/۱۳۸۴
-> سلام
ببین دوست عزیز فرض رو بر این بگیریم که تمام صحبتهای شما درسته، آخه قوربون شکلت این مملکت کجا دلش بحال من سوخته که من دلم به حال اون بسوزه ! توی مملکت خودم دارم کار می کنم حقم رو نمیدن، اما یه کمپانی که اونور آبهاست اومده داره دو هفته ای پورسانتم رو میریزه به حسابم ، آره داداش این برای من مهمه...!
نفت شد هفتاد دلار، به جای اینکه این همه وقت بزاری و بیای اینجور مسائل رو بررسی کنی برو ببین این همه پول نفت کجا میره.( که اگه بخوای درآمد یک روز نفت این مملکت رو حساب کنی، مغزت سوت میکشه، رقمی که شاید از کل پولی که گلدکوئست تا حالا از ایران خارج کرده هم بیشتر باشه)
من نمیدونم افراد چرا اینقدر به این جور مسائل پیله می کنند، اگه قضیه تحقیق و تفحص چند حساب صدا و سیما رو یادت باشه، چیزی حدود بیش پونصد میلیارد تومان تخلص شد بود ( تازه اونهم فقط چند تا از حسابهای صدا و سیما)رقمی که شاید از کل پولی که گلدکوئست تا حالا از ایران خارج کرده هم بیشتر باشه، که البته اینها یک قطره از این دریای کثیف هم نمیشن !
نازنین ! لطفا احساسات وطن پرستی خودت رو برو یه جای دیگه خالی کن.
Quest Is Love !

۱۰/۰۶/۱۳۸۴
-> این خوبه که این همه وقت گذاشتی . ولی مورد اصلی اینه که بجای اینکه وقتتو صرف این کارکنی میتونستی خیلی راحت توی کوئست تعادل داشته باشی و پورسانت خوبی بگیری.باور کن سیستم سود میده بیشتر از نتوورکهای دیگه . خوش باشی جوون . xxx350yyy@yahoo.com
۰۴/۰۶/۱۳۸۴
-> می توانید یک راه به من نشان دهید که فرق بین دست اصولی و دست غیر اصولی را بفهمم؟؟
۰۴/۰۶/۱۳۸۴
-> فردی که کامنت تاریخ 4/6/84 را گذاشته پیشنهاد می کنم به ادامه بحث اشباع در WEblog آقای محمد (Yourquest) نیز توجه فرمایند.
۰۴/۰۶/۱۳۸۴
-> سلام
-اگر واقعا معتقد هستید که : (متأسفانه هر کس در حوزه ای که متخصص نیست حرف میزند ) سئوال من از شما این است که آیا جناب عالی در مورد نتورک مارکتینگ , قانون و سیاست , فقه و... تسلط دارید ؟ پس چطور به خودتان این اجازه را می دهید و آنرا از بقیه سلب می کنید ؟
-خیلی مطمئن نباشید که کوئستی ها در مباحثه دو طرفه شکست می خورند که اگر واقعا یک دست اصولی دیده باشید می دانید که اطلاعات یک کوئستی مثل آچار یک مکانیک وسیله کارش می باشد . مسلما هرکس تنها به قاضی برود خوشحال برمی گردد .
-لازم به ذکر است که 10000 سکه در یک کشور به فروش نمی رود , چون در این صورت دولت ما که دنبال جمع کردن سکه های حضرت امام (ره) هستند (به دلیل اینکه این سکه زیبا که شما حتی نگین انگشتر امام را می توانید در آن ببینید , در کشورهای خارج از ایران به خاطر علاقه آنان به امام خمینی بهتر فروش رفته)؛ تا به حال میتوانست همه آنها را جمع آوری کند .
-توجه کنید که اگر شما بخواهید یک تمبر که کلکسیونری شده را به نمکی !!! بفروشید آنرا به قیمت کاغذ آن می خرد دقیقا همین اتفاق در مورد سکه های کوئست و طلافروشی ها در ایران رخ می دهد .
اين مساله را با ذكر دو مطلب زير از روزنامه هاي كيهان و دنياي اقتصاد بررسي مي كنيم:
بازار سكه و طلا به هم خورد..........
رئيس اتحاديه فروشندگان و سازندگان جواهر، نقره، سكه و صراف تهران، كوروش گوهربين تأكيد كرد: قيمت سكه را عرضه و تقاضا و قيمت جهاني آن تعيين مي كند.
وي اختلاف قيمت بين سكه جديد با سكه طرح قديم را كه ضرب آن چند سالي است صورت نمي گيرد، بي مورد دانست و گفت: هر دو سكه داراي يك وزن و عيار هستند و هيچ تفاوتي با هم ندارند و فقط كمبود سكه طرح قديم است كه سبب افزايش قيمت آن در بازار شده است.
در گفت‌وگوي رييس بانك كارگشايي با دنياي اقتصاد اعلام شد
وي در خصوص تفاوت سكه طرح قديم و جديد يادآور مي‌شود: در ميزان عيار طلاي سكه‌ها هيچ تفاوتي نيست و تنها اختلاف اين دو در زمان ضربشان است، چرا كه ديگر بانك مركزي اقدام به ضرب طرح قديم نمي‌كند و اين مساله موجب ويژگي خاص اين سكه و افزايش قيمت آن شده وگرنه در ميزان طلاي به كار رفته كوچكترين تفاوتي وجود ندارد.
نيك بخش هر سكه تمام بهار آزادي را 8گرم و 130سوت، نيم ‌سكه را 4گرم و 68 صدم سوت و ميزان طلاي به كار رفته در ربع سكه بهارآزادي را 2گرم و 04/3سوت اعلام مي‌كند...........



سكه تمام بهار آزادي
عيار وزن قيمت فروش
در روز 21/1/84
طرح جديد 22 130/8 000/100 تومان
طرح قديم 22 130/8 000/117 تومان
مرجع: طلا فروشي علي پور – شيراز - خيابان ملاصدرا توجه مهم: اين قيمتها فقط مربوط به تاريخ 21/1/84 مي باشد.
پس تمام سکه فروش های ما هم باید سکه های طرح قدیم را فقط برای خودشان نگه دارند تا گران شود , آیا ایراد کوئست این است که یک محصول ارزشمند را به فروش گذاشته ؟
-در مورد حق سمبل دقت کنید که هدف از ضرب یا چاپ یک تصویر چیست؟
تصویر یک فرد روی مجله حتی شاید برای کوباندن او باشد اما روی یک سکه معنی دیگری می دهد همان طور که آقای ......... هرروزه بدون دریافت پولی تصویرش را روی مجلات و پوسترها می بیند اما وقتی برای تبلیغات کت وشلوار 50 میلیون «حق الزحمه!!!» دریافت می کند ؛ نشان میدهد که «هرسخن جایی و هر نکته مکانی دارد» .
-این را هم بدانید که کوئست فقط با بی اچ مایر مینت کار نکرده بلکه 8 کارخانه جواهر سازی معروف و معتبر دنیا جهت ضرب محصولات و جوایز کمپانی با گلد کوئست همکاری داشته ؛ از جمله :ضرابخانه سلطنتى كانادا، ضرابخانه سلطنتى انگلستان ، ضرابخانه سلطنتى استراليا، ضرابخانه ﭘرت وايالات متحده، آندورا و کارخانه MAYER MINT آلمان با بیش از 130 سال سابقه در ضرب سکه های کلکسیونی .
-طبق گفته شما بانکهای کشورهای مختلف دنیا دیوانه اند !!! که اعتبار بانک خود را به خاطر یک شرکت زیرسئوال می برند و به خاطر چندین دلار سود موقتی ؛ مهرشان را روی این محصولات می زنند که ثابت کنند آنها مرغوب , محدود و کلکسیونری هستند
چون به هرحال بعد از گذشت مدتی این کلاهبرداری به همه دنیا آشکار خواهد شد
واینترپل هم مطمئنا بیکار نمی ماند. و ما در این هفت سال سن کوئست منتظر افتادن این اتفاق هستیم .
-ناگفته نماند که همان 25 درصدی که شما می گویید سود می کنند روز اولی که وارد شدند جزو همان 75 درصد ضرر کرده بودند که با تلاش و زحمت شان امروز به اینجا رسیده اند .
-شما لطف کنید و با افرادی که «سیگار و لوازم آرایشی و حتی مواد مخدر وارد می کنند و اقتصاددان های بی عرضه ای که نمی توانند تورم را حل کنند و تلوزیون که مباحثه دو طرفه نمی گذارد» هم باهمین صراحت و اطمینان و اطلاعات دقیق!!! بحث کنید تا بعد از اینکه درشرکت کوئست را بستید و این مشکلات را هم حل کردید , ایران مدینه فاضله بشود .
-هدف ما بازاریابی برای شرکت نیست بلکه QI یک میانبر است و یک فرصت طلایی که می تواند ایران را چه ازنظر فرهنگی و چه از نظر مالی متحول کند همانطور که شاهد هستیم سال گذشته 200 هزار نفر و امسال طبق اخبار تلوزیون 400 هزار نفر .
-در سيستم گلدکوئست به راحتي مي‌توان آمار تعداد ورودي‌ها در يک مقطع را مشخص نمود(تفاضل دو TC برابر با تعداد افرادي است که از زمان ثبت نام TC اول تا زمان ثبت نام TC دوم وارد شبکه‌ي گلدکوئست شده‌اند) بنده شخصا از روي جينيولوژي و مقايسه‌ي کد افراد زير مجموعه‌ام، آمار چندين ماه ورود افراد جديد در گلدکوئست را مقايسه نمودم(شما هم مي‌توانيد اين کار را انجام دهيد) و نتايج جالبي به دست آورده‌ام: در ماه اول ۲۴۲۴۶ نفر، ماه دوم ۳۳۰۳۹ نفر، ماه سوم ۴۶۲۰۱ و در ماه چهارم ۶۳۸۰۸ نفر به اين سيستم وارد شده است .
پس شتاب رشد مجموعه تقريبا برابر با ۴۳۹۶ است و با اين وجود اگر مبنای مفروض، همان ماه اول باشد؛ چنان‌چه شتاب رشد مجموعه تغيير نکند؛ آن‌گاه پس از گذشت صد سال، تعداد اعضاي ورودي شده درحدود سه ميليارد و دويست ميليون نفر مي‌شود و پس از دويست سال، نزديک دوازده ميليارد نفر و از آن‌جا که عضويت هرکس با گذشت نود سال منقضي مي‌شود و نيز عده‌ي کثيري در طول اين دويست سال، عمر طبيعي‌شان به سر مي‌رسد و آمار ايشان از ارقام فوق کسر مي‌شود و هم‌چنين پلان نيز مي‌تواند چرخشي باشد؛ آيا با اين حساب هنوز هم تصور اشباع سيستم، تصور صحيحي است ؟
ضمن اینکه حداقل قیمت محصولات به میزانی تعیین شده که سیستم اشباع نشود .
این گفته شما مثل این است که بگوییم تمام جوان های ایرانی به زودی تحصیلات دانشگاهی خواهند داشت و دیگر هیچ کس وارد دانشگاهها نمی شود , پس چرا هرروز تعداد آنها افزوده نیز می شود ؟
- می گویید وقت جوانان را تلف می کنند اما کمی واقع بینانه بنگرید وقت این جوانان قبل از کوئست چگونه می گذشت ؟ من لیسانس دارم و بعد از تحصیل کاملا افسرده بودم چراکه اگر قبلا بیکار بودم خوب یک دیپلمه بیکار بودم اما به نظر شما یک لیسانسه ای که وقتش را بیهوده تلف می کند یک سرمایه بزرگ در حال تلف شدن نیست ؟ که تا به حال هزاران هزارنفر از آنها را شاهد بوده ایم آنوقت شما برای ارزی که چه برای آدامس چه برای طلا از کشور خارج می شود نگرانید؟نشنیده اید که سیلی نقد به از حلوای نسیه ؟ عقل آدمی بین بد و بدتر(البته اگر فرض کنیم توضیحات شما درست باشد و کوئست چیزی مضر) بد را ترجیح می دهد بدی که نهایتا سه سال وقت من را تلف !!! می کند و به ازاء آن به من : اینترنت , قدرت کلام و صحبت درجمع , اعتماد به نفس , حس تعهد و کمک به نزدیک ترین دوستانی که شما می گویید متضرر شده اند , را یاد داده , ومن را با : وری ساین , اینترپل , دادگاه لاهه , سازمان تجارت جهانی و... آشنا کرده . لطفا نگویید که تقصیر من بوده که مطالعه نداشته ام چراکه حداقل بین همکلاسیها و دوستان دانشگاهیم طبق گفته خودشان من از همه بیشتر مطالعه داشتم .
کاملا مشخص است که نوشته های شما از روی غرض است که به راحتی به خانواده 400 هزار نفری کوئست که اغلب قشر تحصیل کرده جامعه هستند(به گفته اخبار خودمان 700 دکتر عضو این سیستم هستند) تهمت دروغ گویی را می زنید ؛ به فردی که نظرش را اعلام کرده عنوان کرده اید که چون حرف حق شنیده اید عصبانی شده اید اما شنیدن تهمت دروغ گویی و تحمل آن کار کوئستی ها است . ما هرروز با صدهانفر مثل شما طرف هستیم و هزاران نفر که به عکس شما جرأت و جسارت پذیرفتن تغییر را دارند .
اما من از شما به خاطر به خاطر اطلاعاتی که در مورد قیمت ها دادید متشکرم و حتما در موردشان تحقیق خواهم کرد .

۲۸/۰۵/۱۳۸۴
-> با سلام
نوشته شمارو(به توصیه خودتون با دقت مضاعف) خوندم.{هر چند ای کاش نوشته خوبتون لحنی دوستانه تر ومودبانه تر داشت}
الحق از معدود دفعاتی بود که می دیدم کسی با سند و دلیل دربارهQI بحث کرده.هر چند که برای خیلی از اونها جوابهایی دارم ولی به هیچ عنوان قصدم بحث و جدل واستدلال!!! نیست.
فقط این نکته رو می خواستم بگم دربارهQI کمتر کسی به ارزش افزوده آموزشهای عملی این سیستم اشاره میکنه. آموزشهایی که به نظر من وخیلی دیگه از اونهایی که تو این سیستم فعالند وبه اونها عمل می کنند(آزمایشگاهی برای برنامه ریزی عملی واجرایی روزانه و ماهانه و سالانه-هدف انسان از زندگی-تعهد به هدف و کار وهمکاران وجامعه بیرونی- کمک به دیگران بدون انتظار سود و... )انصافا خیلی بیشتر از 1.5 میلیون می ارزه و تو هیچ کجای این مملکت (متاسفانه) وجود نداره(و به احتمال خیلی زیاد اگر کسی وارد این سیستم نشه نمیتونه به ارزش این آموزشها پی ببره) . به همین خاطر منهم مثل اون دوستمون دوستانه توصیه می کنم "حتما در یک گروه خوب QI عضو شوید و فعالیت کنید تا به عنوان یک محقق و دلسوز به اطلاعات کاملتری در این مورد دست یابید. خدا کند هر چه که خیر است برای ما جوانان این مملکت روی دهد.


۲۵/۰۵/۱۳۸۴
-> من در مورد قیمت غیر واقعی سکه های گلد کوئست به مبلغین هشدار دادم و ایشان در جواب گفتند 100 دلار اقیمت هر سکه به فردی که عکس آن روی سکه است تعلق می گیرد پس با این حساب باید وضع خانه خدا و خانواده امام هم خیلی خوب شده باشد .
به قول شما وقعا این که می گویند از پاپ اجازه گرفتند و ... و به تصاویری که از پاپ و نماینده شان گرفتند استناد می کنند حرف مفت است چون اصلا به تصویر کپی رایت تعلق نمی گیرد وگرنه خانواده بیجه قاتل هم باید بابت چاپ عکس بیجه روی صفحه اول روزنامه های ایران باید میلیاردر شده باشند . نه ؟

۲۰/۰۵/۱۳۸۴
-> بابا این بنده خدا M_I که اصلا گفته " هنوز تحقیقاتی در آن مورد انجام نداده ام لذا در آن مورد حرفی برای گفتن ندارم" شما چه طور می گویید تراوشات ذهنی خود را تحویل خلق الله ندهید.
۱۸/۰۵/۱۳۸۴
-> دوست عزيز توصيه ميكنم قبل از اينكه مقلات ديگري را تهيه كني اول اطلاعات خود را در مورد eparsian كه با مجوز دولت جمهوري اسلامي ايران دارد فعاليت مي كند . زياد بكن و بعد تراوشات ذهني خود را تحويل خلق ا... بده . همچنين خانم سانتي رامرز براي اينكه در مورد قبايل آفريقا اطلاعات مناسبي را كسب كند به مدت 6 سال با شرايط آنها و در ميان آنها زندگي كرد تا در اين زمينه به شناخت كاملي رسيد . توصيه مجدد بنده به جنابعالي اينست كه حتما در يك گروه خوب گلد كوئست عضو شويد و فعاليت كنيد تا بعنوان يك محقق و دلسوز به اطلاعات كامل تري در اين مورد دست يابيد . ضمنا خانم سانتي رامرز خود را از طبقه پنجم به پايين پرت نكرد . من مطمئنم .
با آرزوي سعادت براي همه

۱۸/۰۵/۱۳۸۴
-> M_I
با سلام
طرز بیان شما نشان از عصبانیت شما دارد؟
چرا عصبانی می شوید چون حرف حق شنیده اید؟
چون می بینید در پرزنت های خود چیزی جز دروغ نمی گویید؟
دوست گرامی، من نه جزء کسانی هستم که باید حق حساب بدهند و نه جزء کسانی که حق حساب می گیرند؟ و اگر متنی که مشاهده می کنید را نوشتم برای اعتراض به هر دو گروه حق حساب ده و حق حساب گیر بوده است.
من شرکت eparsian را نیز دیده ام، و هنوز تحقیقاتی در آن مورد انجام نداده ام لذا در آن مورد حرفی برای گفتن ندارم. اما از شما سوال می کنم این جمله را از کجا آوردید؟"طراح سيستم EBL را استخدام كرده " آیا این جمله باز لافی نیست؟ بهتر نیست یاد بگیرید کمی مستند صحبت کنید؟ بهتر نیست تنها به سخنان بالاسری خود اطمینان نکنید؟
ضمنا این که می گویید بیا عضو شو بعد در این مورد نظر بده؟ در جواب می گوییم شما هم برای اینکه حال یک نفر که از طبقه پنجم ساختمانی افتاده را درک کنید خود را از آن به پایین بیاندازید؟
در مورد صداقتی که گفتید در مقاله بالایی به بعضی از آنها اشاره نمودم؟ واقعا روی زیادی دارید که دم از صداقت می زنید ( شاید هم اصلا مقاله را مطالعه نکرده اید که اینچنین سخن می گویید)
در مورد صدا و سیما هم باید بگم هرکس وظیفه خودش رو داره و بهتر این صحبتی که گفتید را به آقای ضرغامی بگید ؟
با تشکر



۱۸/۰۵/۱۳۸۴
-> با سلام دوست عزير منتقد . قبول دارم سوادت بالاست اما ايمان دارم شعورت پايين است واقعيت قضيه اينه كه در حال حاضر دعوا بر سر لحاف ملاست وگرنه اونائي كه بايد حق حساب بگيرند اگر به حق حساب خود برسند كار گلد كوئست هيچ مشكلي نداره به عنوان نمونه خدمتتون عرض كنم شركت eparsian طراح سيستم EBL را استخدام كرده و مشابه همان شركت را در ايران به ثبت رسانده و از ارديبهشت فعاليت خود را شروع كرده است . توصيه مي كنم حتما سري به سايت www.eparsian.org بزن .براي افزايش درك و فهم جنابعالي خيلي مفيده .توصية ديگه اي كه براي شما دارم اينه كه سر تو از تو كتاب در بيار و بيا تو جامعه . عزيز من باور كن و باور كن تا وقتي بعنوان يك عضو گلد كوست فعاليت نكني درك اينكار برات خيلي مشكله توصيه مي كنم حتما در يكي از گروه هاي خوب عضو شو حداقل بمدت 3 ماه فعاليت كن بعد از اون متوجه ميشي اگر اينكار بر پايه اي غير از صداقت استوار بود نمي تونست اين همه طرفدار پيدا كنه . نازنين من اينكار از چند سال قبل كه در ايران آغاز بكار كرد داراي رشد بسيار كمي بود اما از وقتي كه صدا و سيما در ايران گزارشاتي را تهيه كرد گرايش مردم به اينكار خيلي زياد شد .باور كن كه اينكار عمدي بود و براي ترويج اينكار بود . شايد اين مسئله براي شما كه درگير اينكار نيستيد ملموس نباشد اما براي من و امثال من كه در اين سيستم فعاليت مي كنيم اين موضوع مثل روز روشن است .
۱۶/۰۵/۱۳۸۴
-> خب خب! ظاهرا حرف های ما طبق معمول اینجا هم بیجواب ماند !
۱۵/۰۵/۱۳۸۴
-> راستي در مورد اجماع و نقل قول بنده از آیت الله عظمی روحاني چيزی برای گفتن داريد ؟
۱۵/۰۵/۱۳۸۴
-> سواد ما به چه درد شما میخورد؟ اين شما بوديد که گفتيد: «یه لطفی کن زیر دیپلم صحبت کن ما هم بفهمیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چی چی فیزیک، حاجی بی پایین زیادم زور بی خود نزن» پس وقتی يک بحث جدي را به بیراهه میکشید يعني علاوه بر سوادتان که (به قول خودتان) پايين است؛ از منطق و خيلي چيزهاي ديگر هم بهره ای نبرده ايد... شاد باشيد و با «سوات» !!
۱۵/۰۵/۱۳۸۴
-> فقط بخاطر شما هم که شده می رم دیپلم می گیرم تا بفهمم چی می گید؟
فقط خواهش می کنم فردا تو پرزنت ها نگید گلد کوئست یه کاری کرده که آدمایی مثل من که سوادشون زیر دیپلم رفتن دیپلم گرفتن و تحصیلاتشون را عالیه کردن؟
راستی می تونم سواد شما را بپرسم؟
یا شما هم مثل رفیقتون آقای بید آباد استاد اقتصادید و در مورد مباحث فقهی اظهار نظر می کنید؟ البته این آقای بید آبادم تو حوزه خودش یه 20-30 تایی فقط تو یه مصاحبه سوتی داده؟ چه رسد به ؟؟
خوش باش

۱۴/۰۵/۱۳۸۴
-> پس لطفا اول کمی مطالعه کنيد و سطح علمی خودتان را بالا ببريد (لااقل ديپلم بگيريد) بعدا در مورد گلدکوئست و بجث فقهي آن اظهار نظر بفرماييد !
۱۳/۰۵/۱۳۸۴
-> یه لطفی کن زیر دیپلم صحبت کن ما هم بفهمیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چی چی فیزیک، حاجی بی پایین
زیادم زور بی خود نزن

۱۳/۰۵/۱۳۸۴
-> خانم الکی خوش این همه عقده از کجاست www.tryteam.persianblog.com حتما یه سری بزن
۱۳/۰۵/۱۳۸۴
-> ضمنا: «مراد از اجماع که از ادله اربعه است؛ اتفاق علمای اسلام از اول غیبت ولی عصر ارواحنا فداه تا به امروز است. و معاملات گلدکوئست که از مصادیق معاملات مشروعه است در این عصر ظاهر شده است. قهرا اجماع معنی ندارد» این موضوع عین پاسخ به استفای خود بنده است. ضمن این‌که الان فرموده‌اند «اگر گلدکوئست ضرر به مردم عادی برساند و متصدیانش تقلب کنند جایز نیست و در غیر این صورت جایز است.» خب این صحیح‌ترین عبارت و در عین حال بی تفاوت‌ترین حکم است. معلوم است که اگر گلدکوئست مضر و متقلب باشد پس جایز نیست و اگر متقلب و مضر نباشد پس جایز است. موضوع سر اصل و نحوه‌ی تجارت شبکه‌ای و اکل مال به باطل است. بنابر این آخرین استفتا از نظر فلسفی یک پاسخ متافیزیکی و غیر علمی است. یعنی اگر گلدکوئست به جای فروش شبکه‌ای طلا، صرفا به امور خیریه و امداد محرومین هم بپردازد باز هم حکم فوق را باطل نمی‌کند و اگر فروش طلایش را دوبرابر کند و به جای طلا، مس به مردم غالب نماید هم در حکم فوق تغییر حاصل نمی‌شود. اکنون شما با این حکم بی‌تفاوت چطور می‌گویید که تمام علما، گلدکوئست را حرام اعلام کردند؟! ... در مورد لجن‌زار و درختش هم که ظاهرا حرفم بی‌جواب است ! شاد باشید
۱۳/۰۵/۱۳۸۴
-> سلام
آيت الله عظمی حسینی روحانی تا ماه پیش جوابی را داده بودند که بنده نوشتم. ايميلش هم موجود است که خود بنده استفتا کرده ام. حالا هم حرام نکردند پاسخ ایشان این است : «بسمه تعالي به آن گونه كه قبلا جريان اين تجارت را بيان كردند تجارت صحيح و شركت شرعي است ولي بطوريكه بعدا روزنامه ها نوشتند متصديان اصلي تقلب زياد نموده و ضرر به مردم عادي زياد وارد شده و مي شود ـ اگر چنين باشد من هم با تحريم مخافت نمي كنم و باز تكرار مي كنم اگر اين تقلبات دروغ باشد و اين شركت سير قانوني خودش را بنمايد اشكال ندارد» ... در مورد لینک هم لینک خودتان بود. با همان هم مشکل دارید ؟!!

۱۳/۰۵/۱۳۸۴
-> برو خانوم يا اقا هر كي هستي نفست از جاي گرم بلند ميشه. من ليسانس كامپيوتر كجا كار پيدا ميشه واسه من اگه بشه ماهي 150000 ميشه نفس كشيد . كه اين دانشجوها دلشون رو به مدرك خوش كنند.در ضمن تلويزيون جرات اين رو نداشتند كه يك موافق بيارن وگر نه اين مارمولكها هر كاري بگي ازشون بر مياد. تو هم زياد جوش نزن درس بخون شايد مدرك گرفتي بعدش شايد كار گيرت امد بعد اگر اخوندا زندانت نكردن بتوني 40 سال عمر كني
خوش باش كه خوش بودن گناه نيست

۱۲/۰۵/۱۳۸۴
-> هیچ وقت ، قوی رو به خاطر قوی بودنش نمتوان لعنت کرد ، ضعیف را برا ی ضعیف بودنش باید به سخره گرفت ، ما باید خومان را اصلاح کنیم



۱۲/۰۵/۱۳۸۴
-> نمی دانم چرا وقتی دیگر علما می گویند در مورد شرکت کار کرده اند شما کوئستی ها حرف آنها را باور ندارید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۱۲/۰۵/۱۳۸۴
-> ضمنا ان شخصی که گشته و لینک زبر را معرفی کرده خسته نباش.
بنده کلی لینک بالا معرفی نمودم شما این یکی را یافتید؟؟؟؟
آقا واقعا خسته نباشد. به نظر دیگر حرفی برای گفتن ندارید به گزافه گویی روی آوردید؟؟؟
در این لینک خواستم بگوییم که تنها شرکت QI نیست که سکه تولید می کند؟
ضمنا پیشنهاد می کنم به بقیه لینک ها نیز سر بزنید و اگر باز اشتباهی از این دست گرفتید برایم Comment بزارید تا آن را برایتان توضیح دهم.
در انتها اگر لازم دانستید باز برایتان لینک های شرکت های مختلف را می گذارم؟؟؟؟

۱۲/۰۵/۱۳۸۴
-> با سلام
آقایی که به اجماع اهمیتی نمی دهی در رد سخن جنابعالی سه نکته را برایتان گوش زد می کنم:
1- حکم آیت الله حسینی روحانی و لینک آن در اینترنت

http://www.rohani.ir/estefta/ans.php?stfid=740&subid=1

دید ایشان نیز جایز ندانسته اند.

2- اگر از نظر شما هر کاری که دلتان خواست نیز جایز است پس .....

3- پیشنهاد می کنم اینقدر با اطمینان سخن نرانید.

۱۲/۰۵/۱۳۸۴
-> ضمنا آیت الله حسيني روحاني به صورت اشتباه ازشان استفتا نشده چون میگویند «در مورد این شرکت تحقیقات زیادی شده و متاسفانه در این ایران در دست اندازهای سياسي افتاده است. به هر تقدیر از نظر ما جايز است و چنین معاملات جایزِی نیاز به اجماع علما ندارد.»
۱۲/۰۵/۱۳۸۴
-> در مورد درختی که در لجنزار رشد میکند میوه اش جز ... نمیشود هم حرفتان اشتباه است. مثلا درخت نخل در لجنزار هم خرمای خیلی خوبی میدهد. این با وجودیکه نشانه قدرت خداست. نشانه بی مطالعه بودن و نقدهای کورکورانه شما هم هست. ضمنا در مورد این لینک شما http://cgi.ebay.com/AUSTRALIAN-NUGGET-10TH-ANNIVERSARY-1996-GOLD-SET_W0QQitemZ8322111091QQcategoryZ545QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting چه چیزی را خواستید اثبات کنید؟ یک مجموعه طلا با قیمت 800دلار که معلوم نیست چند عیار است. کی آن را ضرب کرده با این وجود قیمتی مشابه قیمت گلدکوئست. متاسفانه دوستان ضدگلدکوئستی اشتباه زیاد میکنند . شاد باشید.
۱۲/۰۵/۱۳۸۴
-> در مورد تمام مراجع حرفتان را قبول ندارم. مثلا آیت الله عظمی حسيني روحانی گلدکوئست را حلال و جایز ميدانند. لطفا اينقدر با اطمينان نظر ندهيد .
۱۲/۰۵/۱۳۸۴
-> جالب است کوئستی ها دیگر در مورد کپی رایت و ... صحبت نمی کنند به تفاوت ضرب سکه روی آورده اند!!!!
۱۲/۰۵/۱۳۸۴
-> با سلام
این حرف دیگر چیبست؟
مقایسه بین سونی و پارس؟؟؟
این در ایران ممکن است اتفاق بیافتذ اما در بازار رقابتی جهان که بار سنگین این رقابت بر دوش تجارت الکترونیک می باشد؟ آیا این مقایسه درست است؟
بازهم خود را به خواب بزنید؟
بازهم برای خود ادعاهای جدید بیاورید؟
آن کس که بداند که نداند
در حهل مرکب ابددهر بماند

۱۲/۰۵/۱۳۸۴
-> با سلام وعرض خسته نباشید
وتشکر از راه اندازی این سایت , وارائه مقالات واطلاعات مفید در مورد سیستم های فروش شبکه ای و بخصوص شرکت هایی که در این باب در کشور ما فعالیت کرده و با در اختیار گرفتن نیروی خلاق وجوان این کشور تلاش می کنند تا بار خود رابسته وبا نمایش سرابی به مقصودشان دست یابند وبه طبع آن هزاران ساعت از عمر مردان وزنان این مرز وبوم را از هر صنف را تلف کرده ودر عوض آن نیروی کار امد را با تغییر کاربری به مخرب تبدیل کرده که دانشجو ومحصل وبازاری با غفلت از مسولیت سنگین تاریخی خویش در باز سازی کشور دل خوش به قطاری از الفاظ ومفاهیم شده تا دوست وعزیزش را به این وادی بکشاند وسرش را به کار که چه بگویم به بی کاری خویش گرم کرده ....
باشد که به مدد مولای شیعیان این نیز بگذرد که مارا بهر کاری ساختند مردانه و بزرگ.
امیر کلام و مولای صالحان فرمود :
لا یترک الناس شیء من امر دینهم لاستصلاح دنیاهم الا فتح الله علیهم ما هو اضر منه نهج البلاغه حکمت 103
این نشدنی است که مردمی برای سامان بخشیدن دنیاشان چیزی از امور دینی را واانهند مگر خدا دری زیان بار تر بر آنان بگشاید .
آری ای عزیز میدانی اوکه معیاری برای حق بود وحقیقت در ذیل وجود مبارکش تفسیر می شد وبا کلام آتشین رحمانیش عقل ها را سیراب می کرد با دنیا زدگانی چون معاویه ویارانش ستیزید که اسلام را در سایه ی دنیای خویش میخواستند وهرکجا تمایلی داشتند اسلامی خلق میشد که با سالاریت فسق دنیایاشان بسازد,که آن ها خود را برای حق نمی خواستند .... شبیهی از حق را آ راستند تا چند صباحی خود را بفریبند واز ملامت وجدان رها شوند .....
وامام عارفا ن را خود پرستی شهید کرد که تنها معیارش از اسلام بر پایه فهمی ناقص ونفسی مریض بدست می آمد بگونه ای که آن شقی بار ها وبارها به نماز ایستاده و در برابر خدا سر به سجده می سایید لکن بر روی باطن نماز شمشیر کشید ومحبوب خدا را شهید کرد وعلی (ع) جاودانه شد ......
آری خود ستایی ودنیا زدگی ابتلایی است به قدمت رنج شیعه ...
خدا حافظ ونگاه دارنده شما وهدایت کننده همه ما باشد امید است که همه ما در برابر حق نیز خاضع باشیم که سرانجاممان را از آن گریزی نیست



آی عاشقان
من به نرخ روز زندگی نمیکنم!
من خدای را به نرخ روز بندگی نمیکنم !
من به نرخ روز زهر میچشم !زخم میخورم!
درد میکشم!
من به نرخ روز سهم خویش را از این تورم و ورم گرفته ام ولی به نرخ روز زندگی نمیکنم !
من خدای را به نرخ روز بندگی نمیکنم !
من به نرخ روز نان که هیچ آب هم نمیخورم !
همچنان که ماه هاشمی تبار من نخورد در کویر کربلا
در بلوغ تشنگی
در کنار رود خانه فرات.
(بر گرفته از شعر زیبای قادر طهماسبی)
واسلام

۱۱/۰۵/۱۳۸۴
-> کمپانی سونی هم تلویزیون تولید میکنه ، کمپانی پارس ما هم تلویزیو تولید میکنه. پس تکنولوژی مهم است
۱۱/۰۵/۱۳۸۴
-> من به تشویق یا انکار ، هیچ خبر گذاری تا حالا کاری رو شروع نکردم. خودم در ورد هر کاری تصمیم میگیرم
۱۱/۰۵/۱۳۸۴
-> نظر شما در مورد IAC چیست؟
http://www.iacforjustice.com

۱۱/۰۵/۱۳۸۴
-> در ضمن شرع ، شخصی است
۱۱/۰۵/۱۳۸۴
-> من اینو همیشه میگم ::: زمان ثابت میکنه که کی داره اشتباه میکنه .


ما در هر کاری که واکنشی عمل کردیم اشتباه کردیم.

من نظر خودمو در ثایت خودم میزارم

۱۱/۰۵/۱۳۸۴
-> بجای اینکه بیاید منتظر اشباع شدن سیستم باشید . کمی فعالیت کنید... اگر دوست ند ارید اشکالی نداره ، یه 50 سالی صبر کنید اون وقت اگه دید اشباع نشد. اون وقت وارد بشید ... نگی نگفتی ها ... ( آنقدر در فقر بمانم...)

 

بازگشت


Send mail to info@nms.ir with questions or comments about this web site.
Copyright © 2010 nms.ir